CHALLENGE ACCEPTED




Nu mina fina läsare, ska ni få höra. Maj månaden är här imorgon, vilket betyder att sommaren är supernära. Har därför bestämt att skriva om något den här månaden som är utanför min s.k. "modekategori" , nämligen träning!

Månaden som kommer ska jag äta superhälsosamt, träna dagligen med min PT (haha pojkvännen med andra ord) , så hoppas vi på fina resultat när majmånad blir juni. jag skriver det här på bloggen eftersom jag då lovar både mig själv, och er, att jag ska hålla mitt löfte. En månad utan skitmat, godis etc. och massa träning! Hjälp..


Är ni med mig!?




Kommentarer

Jag är helt klart med, de blir att kämpa lite :)

Jahh! Super. Motivation och pepp är vad vi behöver nu!:)

Jag är med :D


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar