Sweet about me

Vädret utanför är ju helt förfärligt. Har gjort absolut inget viktigt idag. När jag kom hem från jobb somnade jag och vaknade för en timme sen. Inte bra! Förutom det,borde jag verkligen packa, sticker tillbaka till Vasa den här veckan..Blandade känslor om det... Såklart  ska det vara roligt att träffa alla vännerna igen, brudarna på klassen är så jäkla fina, men jag kommer sakna min familj så otroligt mycket, och det är något jag INTE tycker om.
 
(P.s angående bilderna, hade inget att göra här hemma så lekte med kameran lite, så ta dem inte för allvarkligt, hehe)
 
 The weather outside is miserable. I haven´t done anything important today.When I came home from work I fell asleep and woke up an hour ago. Not good! Besides that, I really have to pack.This week I´m moving back to Vasa. Mixed feelings about that one. Of course I wanna meet all my friends again, the chicks in my class is the best, but I will miss my family so incredible much, and that is something I DON'T like.
 
( P.s about the pictures, I didn´t have anything to do so I just played around with my camera a bit,, don´t take anything too seriously hehe)
 
 



Kommentarer

Ta om bilderna utan strumpor!
Det hade blivit WOW!

Svar: du har helt tydligt någon fotfetisch..
Sofiasmode


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar