Pictures from today

 
 
 
 
 
Har verkligen haft en superskön dag. Gått omkring på stan. Hälsat på två dundersöta vovsingar och tagit en promenad med dem i regnet, ätit en suverän middag och kollat in den fina utsikten över Vasatorget som försökte få upp julfeelisen i allt regn och mörker. 
 
När jag kom hem stod lägenheten tom så tog tag i disken, städade lägenheten och plockade fram julstjärnan som nu lyser i köksfönstret. Har dessutom invetserat i en radio som fick spela på i bakgrunden under tiden. Bästa köpet jag gjort på länge. 
 
 



Kommentarer

Oh vad fin frisyr!

Svar: Tusen tack vad snäll du e:)
Sofiasmode

jätte snygg frisyr! var den svår att laga och hur har du gjort den? :)

Svar: Tack ska du ha :) nej bara flätat lite :p
Sofiasmode

Åh så fin frisyr :)

Svar: taack:)
Sofiasmode

Herregud hur har du lyckats med den där frisyren? Kan du på något sätt förklara med bilder eller något för det är så sjuuukt fint!! kram Carolin från Min Boudoir

Svar: Jag kan försöka hitta på något sätt att visa. Kanske en film :) Tusen tack!
Sofiasmode

Sofia du har så fin o speciell frisyr.

snygg frisyr Sofia!!

härliga Bilder!

åh vilken fin frisyr!!

WOW vilken snygg frisör. Jag kommer till Vasa så får du göra en sån åt mig också till nästa festlighet jag skall på ;) Haha.

Svar: absolut! och tusen tack ni är så snälla alla:)
Sofiasmode

Haha, ja jag var visst inte den enda som fastnade för din frisyr ;) Otroligt fin!

Svar: Tusen tack:)
Sofiasmode

superfin frisyr!!

Svar: tack ska du ha!!:)
Sofiasmode

Vilken fin frisyr!! Ser sjukt svår ut att göra .. Inget man slänger ihop på tisdagsmorgonen vid 7 tiden direkt kanske ;)

Svar: Taack ska du ha:) Faktist tog den inte någo länge kanske borde göra ett klipp på hur jag gjorde, för det är verkligen superenkelt:)
Sofiasmode

ÅÅÅå frisyren så snyggt, kan man lyckas med denna själv tro ;)

Svar: Det kan man riktit säkert:)
Sofiasmode


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar