BREAK & CHAOS

 
 
 
 
 
 
Gokväll mina fina läsare! Har varit och kommer att vara usel uppdatering den här helgen, om det blir någon alls vill säga. Imorgon är det showdags för då ska våran modevisning hållas som vi planerat enda sedan januari! Hoppas ni har förståelse för att bloggen hamnar på sidan om nu när min vardag är så kaotisk som den är.
 
Vill ni följa med morgondagen ber jag er då att kolla in min instagram och följa mig där. Ni hittar mig under namnet Sofiasmode. Ovan har ni några bilder från idag då genrepet hölls, sista bilden tog jag precis. Jaa, sängdags för mej nu. Väckningen står på halv sex. Godnatt!
 
 



Kommentarer

men jäklar så roligt med visning! ser himla fint ut.


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar