LET´S TALK HAIR

Har haft det mesta man kan ha när det gäller hår och frisyrer. Kort hår, långt hår, page, brunt, rött och *trumvirvel* blondt. 
 
På torsdagen har jag beställt tid till frissan och har ingen aning om hur jag ska fixa håret. Har googlat runt lite för inspiration men är ändå lite osäker. Vet bara att jag vill, samt behöver lite uppgradering och fräsch het till frillan.
 
Ulrikke Lund är ju verkligen så supervacker men hennes val av frisyr och färg är något jag diggar enormt. Frisyrerna nedan tycker jag är ganska snygga, dock påminner de ganska mycket om det jag har nu, men den ojämna pagen är både intressant och snygg!
 
Borde man satsa på ännu kortare?
 
Kanske klippa snedpannlugg?
 
Eller ojämn page?
 
vad tycker ni?:)
 
 
 



Kommentarer

Satsa på första eller andra säger jag. Eller kanske klippa som på andra fast med vanligt lugg?

Svar: Jaa vi får väl se på torsdagen ! :)
sofiasmode.webblogg.se

Jag hejar på den första med kort page! Men dom andra e också fina:)

Jag tycker verkligen om det första alternativet!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar