JONNASDAGBOK

Ställde upp på 10 frågor angående mode för någon dag sedan. Frågorna är nu publicerade på Jonnas blogg(klick) så klicka in er där om ni vill se lite vad jag tänker om mode och vårens trender, mina stiltips och mycket mer!
 
Annars så tycker jag det är sjukt kul när människor tar kontakt med mig via exempelvis mailen. Jag svarar mer än gärna på frågor och korta intervjuer, så fråga på! Jag är ju ingen allvetare men svarar så gott det går från egna erfarenheter och tankar.
Gammal bild på mig och en läsare
 
Sedan måste jag även säga att jag är oerhört tacksam över alla kommentarer som har börjat ploppa upp här på bloggen. Blir så glad när ni skriver fina saker att jag bara sitter och ler som ett fån här bakom skärmen. Det betyder så otroligt mycket att få respons på arbetet man lägger ner på bloggen. Värmande kramar till er alla!
 
 
 



Kommentarer

Snygg page!
Ska klippa mig ungefär så, nästa helg :))

Svar: Tack ska du ha! Okej, vad kul, måste kolla in din blogg och se hur det blev :)
Sofiasmode

Sjukt snyggt hår! Du passar så bra i kort! :)

Fin bild :)

Vad kul att höra gulle, att det går så bra :D

sv: Verkligen, jag känner livet långsamt komma tillbaka!

Superfin bild :)


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar