Det rullar på nu!

Första veckan av praktiken är över och jag stortrivs. Ganska lugna dagar, men mina fina arbetskollegor får tiden att gå! I helgen var det både höstmarknad, fest samt shopping som gällde. Åkte in till helsingfors och hälsade på Minna och hennes vänner och kommer inte ihåg när jag senast har haft så roligt! Herregud vilken crazy kväll. Dum som jag är hade jag ingen kameran med men ska se om jag laddar upp några bildern från telefonen senare.
 
 
Har även shoppat en hel del den senaste tiden. Ber om ursäkt att outfitbilder uteblivit men vädret har varit så dåligt så har inte orkat fota nåt. Slänger upp en bild på en av mina senaste outfits som ni redan sett, fantasifull som jag är. 
 



Kommentarer

snygging!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar