WORK IT

 
 
 God morgon onsdag! Vaknade tidigt för att förbereda mig lite inför dagens arbete. Efter det sticker jag iväg till lägenheten för att mäta lite väggar ( väldigt intressant, jag vet, hehe ). Jag ska även försöka ta några outfitbilder att bjuda på till senare idag, så håll utkik! Här har ni sålänge en bild från söndagen som pojkvännen tog på mig efter photoshooten. Nu är det dock dags för lite arbete, hörs senare! ♥

// Good wednesday morning! Woke up early today to prepare for today's work. After that I'm off to the apartment to messure the walls. (very interesting I know,hehe). I also gonna try to take some pictures of today's outfit, so stay tuned! Here you also have one picture my boyfriend took on sunday after the photoshoot . But now it's time to work, so talk to you later !♥ 



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar