I LOVE MY JOB

 
From today's work
 
Godkväll på er! Vilken dag alltså. För någon vecka sedan fick jag en förfrågan om att fixa hår och make på en brud + tre brudtärnor och tänkte bara nej, absolut inte. Någon sån uppgift vill jag verkligen inte ta på mig! Ha makten över någons utseendet på en dag som är så pass viktigt och som definitivt memoreras i både bild och minne typ för all framtid?! Men, ibland måste man överkomma sina rädslor, så trots att min hjärna skrek nej sade min mun glatt ja. Idag har jag därför tillbringat dagen i Sibbo och fixat fyra härliga brudar till fest. Bildbomb väntas, så håll utkik imorron!



Kommentarer

Så kul! Bra att du sa ja!! :D

Svar: Jaa nu i efterhand är jag väldigt glad över det :))
sofiasmode.webblogg.se

va kul
ha en fin lördag

Svar: Tack ska du ha :) önskar dig en fin söndag !:)
sofiasmode.webblogg.se

Så kul :)

vad roligt! själv fick jag äran att sminka min syster när hon gifte sig för nån vecka sen, var så nervös men det blev så bra :)

Svar: Då vet du helt klart vad jag snackar om ! Kul att du också gjorde det , känslan efteråt är fantastisk :)
sofiasmode.webblogg.se

fin bild

Svar: Tack:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar