YESTERDAY´S LOOK

 
 
 
 
 
 
Här har ni looken jag bar igår! Kostymbyxorna är köpta second hand men har sytt om dem litegrann. Har en kavaj som hör till dem men med tanke på att det var jobb som gällde valde jag att bära en slapp t-skjorta till för bekvämlighetens skull! Gillar kombinationen av kostymbyxa och nikeskor, känns sådär härligt trendigt och BEKVÄMT för den delen! För en liten extra feminin touch på det hela fick min svarta spetsbh kika fram lite i den djupa v-ringningen. Gillar ni looken?
 
Nu är det lite tv-serier som gäller, sedan sängen. Är helt slut efter dagens jobb. Ha en skön söndag ♥



Kommentarer

SNYGGT!!

Just nu behöver jag tips på nya tv-serier som jag kan grotta ner mig i under hösten... har du något bra tips? kommentera gärna här -> http://www.nattstad.se/amandarieem/jag-begar-tips-15278671


Trevlig kväll!

Så snygg outfit!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar