LEATHER AND HEARTS

Diabetes är en väldigt vanlig sjukdom som har drabbat många i vår omgivning. Min bästa väns familj har till exempel diabetes. Därför tycker jag att man om man kan, ska försöka hjälpa till inom forskning så gott det går.
 
Det här armbandet kommer från Cara. Jag fick hem det för en tid sedan och använder det nu dagligen. Jag är vanligtvis inte så hemskt mycket för armband, men jag tycker det här definitivt är värt pengarna. Varför? Jo för att grundaren av Cara-armbandet har valt att skänka en summa till forskning av diabetes då man beställer ett armband. Jag tycker det här verkligen är jätte bra och vill stöda affärsidén så gott det går.
 
 Vill ni läsa mer om Cara eller kolla in utbudet av armbanden kan ni kolla in hemsidan genom att trycka här. För tillfället är det även fri frakt (gäller beställning från Finland) om man skriver in "Frifrakt1" ! 
 
 Armbandet jag bär på bilden hittar ni här. ♥
 



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar