TODAY´S OUTFIT

 
Dagens simpla skoloutfit bestod av mina gröna byxor som inhandlades på Gina innan Tysklandresan, min vita oversizade skjorta från H&M, och en randig tröja på det. Till det var det min vinröda halsduk och min gråa väska som blev dagens accessoarer. 
 
 
Har varit riktigt trött på att de flesta tröjor är så himla korta, om man en gång köper en tröja vill man väl att den ska värma kroppen? Men efter att jag inhandlade min vita skjorta fungerar nu de tröjorna bra att bära till. 
 
 
Jeffrey skorna böts ut till mina svarta eftersom de inte är speciellt varma och passar bättre till hösten. 
 
 
 
Imorgon är jag ledig, vilket i mitt fall inte alls betyder ledig. Måste storstäda, fixa de sista inlämningsuppgifterna samt handla. Planerna var väl att traska iväg till butiken och fixa handlandet idag, men när jag inte gillar kyla. Speciellt inte när det är så häär kallt! Dock är en burk hårfärg ett väldigt frästande inköp för tillfället, så får se om det lockar mig ut genom dörren...



Kommentarer

Riktigt snyggt!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar