on its way - HOW TO

 
 Godmorgon mina muppar! Sovit gott? Det har jag, men var helt yr när jag vaknade eftersom jag helt klart inte efter två månader blivit van med en väckning vid klockan sex. 
 
På tal om nåt annat! Gjorde en liten tutorial till er på hur man knyter en bandana! Inte alls något överdrivet svårt! Pga hettan har jag inte kunnat använda mina så mycket jag hoppats på, så det lär väl bli till hösten istället! Jaija nu är det jobb så hörs senare! ♥
 
// Goodmorning! Have you guys slept well? I have, but I'm still not used to waking up six o'clock! Now to something else. I did a little tutorial for you guys how to get this bandanalook! It's not difficult at all. However I'm a little pissed of because I can't wear them as much as I wanted because of the heat. Well well, now work, Later! ♥



Kommentarer

Har nu en tävling då man kan vinna en gratis design gjord av mig.

Snyggt pannband! :D Kram

Fint porträtt!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar