FOR KEEPING ME WARM

Goddagens på er! Det har ekat lite tomt här men min dator vill inte riktigt samarbeta.. eller så har jag hunnit bli bortskämd med vår dator där hemma som är perfektion i mina ögon. Nåväl, en liten glimt av dagens outfit kan jag iallafall bjuda på! Inhandlade detta hårband från Glitter både i grått och svart. Jag är kanske inte riktigt den tjej som älskar mössor.. så det här är ett finfint alternativ för att slippa frysa om öronen!
Förutom det är jag så himla pepp inför morgondagens bloggjulfest! Idag har jag inhandlat det sista inför imorgon så nu känner jag att jag är redo för lite galafest. ♥



Kommentarer

åå vad fin du är :O

Ett mycket fint hårband.

Vad fint!

Fint! Vi ses imorgon :)

såå fin!

Så kul att du också kommer på bloggjulfesten! :D


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar