One from above

 
Godmorgon alla sömniga måndagsmänniskor. Vaknade idag både utvilad och glad vilket alltid är skönt när en ny vecka intar. Är på jobbet för tilfället och pynjar med butikens objektiv, och vet ni, ett nytt till mig är beställt! Glad tjej här hej. Hade hoppats på att komma hem med det nya objektivet redan idag, men med min tur hade det blivit sålt under helgen så nu måste jag vänta på ett nytt. Nåväl, den som väntar på nåt gott...
 
Det är kanske lite farligt för mig att jobba i en fotobutik. Man vill ta med sig hem allt som finns, men sparar för tillfället ihop till en ny bordsdator för diverse editerings och filmredigeringsprogram så kan inte slösa alla pengar på objektiv, hehe! Men en bra dator är alltid en bra investering. Är nöjd med den jag har nu som har hängt med några år redan, men en laptop är kanske inte det bästa alternativet om man vill jobba med större editeringsprogram. Så, med det sagt, när den nya datorn anländer har jag därmed även en dator som orkar med videoeditering! Så då ska det filmas till bloggen :) Spännande tider på gång alltså.. ♥ 
 



Kommentarer

Himla spännande! Nu gäller det att hålla sig uppdaterad på din blogg nu då! ;)

Cool bild!
Förresten älskar jag din blogg, så glad att jag hittade den! :)

Vad roligt med såna projekt. Kan ju kännas som en evighet när man kämpar och sparar för att få ihop till det man vill ha. Men den som väntar på något gott.. ;)

jättefin bild


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar