I DO KINDA THING

 
 
- a couple pics from yesterday's work -
 
 
Trevlig söndag på er! Här har det varit full kaos hela helgen men nu börjar allt lugna ner sig. Har sovit otroligt dåligt de senaste nätterna också så söndagen till ära sov jag en dagslur på två timmar. Haha älska lata söndagar, vem håller med mig ;-)
 
Igår var det även lite jobb på schemat. Fixade igång en brud till bröllop och några av hennes vänner. Älskar kreativa jobbsysslor. På bilderna ser ni lite av resultatet som jag snabbt tog några bilder av. Ifall någon behöver bli lite extra fin till någon fest vet ni väl att jag mer än gärna ställer upp, bara att kontakta mig exempelvis via mail :-)
 
 
 
 
...
 
 
// Happy sunday to you all! These couple of days has been total chaos but now I'm finally starting to get a a much more organized life. I've slept so bad the whole week, so today, sunday and all I decided to sleep for two hours during the day. Haha who doesn't love lazy sundays ;-)?
 
Yesterday I also had some work to do. I just love being creative, and yesterday I got the chance to do a brides and some of her friends makeup and hair on her big day. I hope you know that if you're ever in a need for some makeup/hairstyling you can just contact me:-)
 
 



Kommentarer

Sofia de blev ett bra resultat.
Du kunde bra en eftermiddags lur i dag.

Fina bilder!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar