Leather Skirt & Army Green

 
- Time for a new outfit -
 
 
Wooho äntligen är jag tillbaka efter några dagars paus! Har ni haft en trevlig jul? Det har jag vilket även är orsaken till den uteblivna uppdateringen, har knappt varit hemma något. Nu är jag dock tillbaka och det är dags för en outfit. Här är min andra look där jag bär läderkjol, den första hittar ni här ifall ni missat den. Den här gången körde jag på kombinationen grått, svart, grönt och beiget! Gillar ni den här outfiten?
 
Dagen har spenderats med shopping men fick bara med mig hem ett par nya jeans, hittade inte riktigt något och tyckte utbudet var ganska dåligt. För övrigt ogillar jag stress shopping och beställer hellre hem mina favoriter från nätet, så imorgon kommer ett inlägg med schyssta reaplagg upp! ♥
 
...
 
// Wohoo finally back from a few days off! Have you had a nice christmas? I certainly have, which is the reason why there has been no updates, have barely been at home. Now I'm back though, and it's time for an outfit. This is my second outfit with a leather skirt, you can find the first one here in case you have missed it. This time I decided to go for a combination of grey, black, green and beige! Do you like this outfit?
 
I've spent the day with shopping, but only got myself a new pair of jeans, couldn't really find anything and thought the selection was rather bad. Further, I dislike stress shopping and prefer ordering my favorites on-line, so tomorrow there will be an entry with cool sale items!
 
 



Kommentarer

Väldigt snygga skor! :D

Svar: Tack så mycket, kan inget annat än hålla med, hehe !:D
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt! Gillar kjolen speciellt... och väskan! :)
/Kitty

Svar: Tack så mycket, vad kul att höra :)
sofiasmode.webblogg.se

Så himla snyggt!! :)

Svar: Tusen tack, trivdes verkligen själv i denna outfit :-)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar