SURROUNDEN BY ART

 

För flera månader sedan inhandlades ramarna ovan. Hittade dem bortglömda i en av lådorna och tyckte att det var dags för dem att komma till användning. Vackra bilder har alltid fungerat som en stor inspiration för mig i mitt arbete, så vad är inte bättre än att ha dem hängandes i lägenheten? Bläddrade igenom några gamla modetidningar och valde ut två bilder som jag fastnade för, bilderna ovan vill säga. De passar ypperligt för årstiden vi lever i och är lätta att byta ut när man tröttnat.

Att använda inspirerande bilder från tidningar är verkligen ett bra tips till er som inte vet vad ni vill ha i ramarna. Intressanta att se på och utstrålar inspiration och värme. Det är ingen bild av mig eller min familj, däremot är det bilder på något som står mig nära hjärtat och som jag tror på.♥




Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar