YESTERDAY'S OUTFIT - FUR

 Shoes - Nelly | Jeans - Forever21 | Sunglasses - H&M | Coat - Second hand |
 

 Jag tror inte ord kan beskriva kärleken för denna kappa. Helt underbar tycker jag! Stötte på den i en av våra second hand affärer i trakten, och efter att jag provat den kunde jag inte lämna kvar den i butiken. Sparsamt använd, härlig färg, fuskskinn ( vilket för mig gjorde valet rätt enkelt ) , men känner ändå att den ser rätt lyxig ut! Har endast haft på mig den vid ett tidigare tillfälle, till systerdotterns dop, och fick beröm för den även då. För att inte se allt för festlig ut matchade jag den till helsvart denna gång istället. En kappa som denna behöver inte speciellt mycket styling, så jag valde att matcha den så att fokuset hamnade på kappan och inget annat. Gillar ni denna outfit ? ♥

 

 




Kommentarer

Snyggt!

Wow! Så snyggt!!!!

Svar: Tack så mycket :)!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar