ALMOST LIKE SUNDAY

 
 
 Trevlig lördag på er! Steg upp idag, tog en lång skön dusch, åt morgonmål och kollade några avsnitt Carrie diaries ( har blivit totalt beroende av den tjejiga serien, kan tilläggas att sambon INTE håller mig sällskap när den är på ). Blev så himla sugen på våfflor igårkväll så idag fixade jag ihop smeten och satte på våffeljärnet och lagade en dunder lunch för min del, frukost för pojkvännen och avnjöt lite lördagslyx. Och kaffepressen då? Den köpte jag i julklapp till pojkvännen. Är man en kaffeälskare lönar det sig verkligen att investera i en sådan, det ger ordentlig smak på kaffet! + att det känns lite extra lyxigt
 
 



Kommentarer

Oj mums, våfflor är nog min favorit.

Svar: Jaa så himla gott, speciellt när de är sådär lagom frasiga :) Mums!
sofiasmode.webblogg.se

Super mumsigt :D

jag som är besatt av Sex and the city-serien måste verkligen börja kolla Carrie Diaries! :D


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar