EASY

 
 
Godmorgon på er! Har varit vaken några timmar redan men ifall någon ledig själ där ute är som min pojkvän ligger väl ni ännu i sängen. Har försökt väcka honom nu i två timmar. . bara liksom! Sitter och hör på hits från 90-talet på spotify för tillfället, nostalgi om något! Satt och smålog när Hansons låt kom, någon som kommer ihåg dem? åh jag var så kär i Taylor från det bandet, googlade upp honom just och jag förstår varför jag var tokig i honom som liten!
 
Nåväl, dagens planer är att gå och se om jag hittar en vit skjorta i någon butik eftersom någon... krympte min i tvätten. Sedan ska jag se till att fota dagens outfit också som ni ser en liten smygtitt av ovan! ♥



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar