10 THINGS + 1

 
 - 10 things that makes me happy atm -
 

Kände för att fixa ihop ett litet feel good inlägg och faktist skriva ner vad som gör mig glad i livet för tillfället, så att jag faktist förstår hur lyckligt lottad jag är med allt. Bara genom att skriva dessa punkter gjorde mig glad. Vad gör dig extra glad för tillfället? ♥
 
1. Bloggen -  Älskar att få uttrycka mig kreativt genom min blogg. Den hjälper mig även att växa på det området eftersom jag hela tiden vill utvecklas och förbättra mig.
 
2. Bra musik - Vem blir inte superglad av bra musik? Börjar alltid morgonen med någon låt som får mig på toppenhumör.
 
3. Mitt jobb - Står inför utmaningar varje dag men det är bara kul ( ibland ;) ) och skrattar sjukt mycket! Stortrivs gör jag verkligen trots att det inte är ett arbete som passar min utbildning, men det får mig att vilja vara extra kreativ på bloggen istället :-)
 
4. Fotografering - Åh när man får till den perfekta bilden. Pirret och känslan ♥
 
5. Mina vänner och min familj - De kommer alltid att vara prio ett i mitt liv.
 
6. Min fina lägenhet! - Så sjukt lyckligt lottad att jag får bo i den här underbara lägenheten.
 
7. God mat - Älskar mat, hehe.
 
8. Att höstmodet närmar sig med stormsteg! - Skulle våren komma direkt efter hösten skulle det såklart vara ett plus, men jag gillar hösten.
 
9. Att resa - Orsaken till att jag arbetar röven av mig för tillfället är för att jag ska ha tillgång till att resa senare. Amsterdam i vår!
 
10. Fräsha jordgubbar och hallon. Mums!
 
11. Kom på en till punkt i skrivandets stund - serier! Jag älskar att kolla serier. Försöker alltid titta på en ny genre och ger de flesta serier en chans. Sen är jag fast och kan kolla dygnet runt.
 

...
 
1. My blog - Love taking the time to be creative cause of my blog. It really helps me to grow and get better, I always wanna improve and get better!
 
2. Good music - Music really makes me happy so I always start my day with some good music to get me happy.
 
3. My job - I love my job and all the people I work with. Every day is a challenge in some kind of way and I'm having a blast every single day, and laughing so much it actually hurts !
 
4. Photographing - The feeling when you know you got THE picture, amazing.
 
5. My friends and family - They will always be my priority number one in life.
 
6. My lovely apartment! - I'm so blessed that I get to live here in this beautiful apartment.
 
7. Delicious food - Well, what can I say, I love food.
 
8. Autumn fashion - Although I love summer I can't wait to start wearing some cozy autumn pieces. I wouldn't mind though if we wouldn't have winter at all...
 
9. Fresh strawberries - Yummi!
 
10. To travel - The reason why I'm working my ass of atm is so that I can travel a lot more in the future.
 
11. While I was writing this I came up with another thing - series! I love finding a good serie to watch and can watch it 24/7 literally!
 



Kommentarer

Härlig lista. Resor, god mat och familjen är verkligen högt prioriterade måbraare :)

Vilket härligt inlägg! Blir inspirerad :)

Svar: Vad kul att höra och tack så hemskt mycket :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar