WEEKEND FUN

 
- Some pictures from the weekend -
 
 
 
 
 
 
 
 
Några bilder från helgen har ni här! Fotade inte så jätte mycket, men lite iallafall! Skönt hade vi iallafall så förhoppningsvis blir det fler liknande helger denna sommar. På lördagen åkte jag direkt till stugan där de andra redan var samlade sedan fredagen. Solen visade sig så det var riktigt skönt! Hela helgen gick åt till att äta gott ( vi snackar om restaurangklassig mat, ljuger inte. Dom här killarna är så löjligt bra på att laga mat!!! ) Drack lite gött, lyssnade på musik, badade bastu och solade. Jag gick dock och lade mig redan vid två, var så sjukt trött efter en dag på jobbet. Vissa kanske tycker det ändå är relativt sent, men när jag steg upp följande morgon fick jag höra att de andra gått och lagt sig vid sex. Tantvarning här hej, haha :-)
 
Idag är jag ledig så har lite grejer att fixa. Ska bl.a. försöka hitta en kjol som jag behöver till helgen ( utbudet i lilla Ekenäs är dock inte det allra bästa... ). Ska även försöka fota av dagens outfit åt er. Så det är bl.a. på schemat. Vi får höras senare ♥
 
...
 
// Here you have some pictures from the weekend. I didn't take so many pictures unfortunately, but a few at least. It was such an amazing weekend, and I really do hope for a few more this summer. On saturday I went to meet up the other guys  right after work. They had been at the summerhouse since friday. The sun was shining so it was just perfect. The whole weekend we spent eating delicious food ( it's ridicilous how good these guys are at cooking!!! ), partying, listening to good music and just hanging out. At 2 o'clock I was already so damn tired after a day of work so I went to sleep. Some of you may think that that's not that early, but in compare with the other ones who went to sleep at six it is... Lol I feel old sometimer, haha :-)
 
Today I have a day off from work so I have some stuff to take care of. I have to go in to the city and look for a new skirt for next weekend. Later I'm also gonna try to shoot today's outfit. So that's what's on the schedule atm. Talk to you later! ♥



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar