CASUAL & COMFY

 
- Casual and comfy for Sunday - 
 
 
En ny vecka har dragit igång som jag välkomnar med öppna armar! Igår bar det av till IKEA och jag har därmed nu massa nya grejer att visa upp i lägenheten. Jag väntar även med iver på ett paket från Ellos som jag borde få den här veckan, så ni som gillade mitt inlägg där jag visade upp hemmet har alltså mycket trevliga inlägg att se fram emot den här veckan ♥
 
Idag, måndagen till ära, är det dock en outfit till inlägg som gäller och här ser ni vad jag hade på mig till IKEA igår. Bekvämt och mysigt är något jag alltid satsar på om jag vet att jag ska gå länge och mycket. Det här känns som den perfekta söndagsoutfiten - om man inte föredrar mjukiskläderna söndagen till ära då ;-)
 
...
 
// A new week has begun, and I welcome it with open arms! Yesterday ended with a visit to IKEA and left me with a whole bunch of new things to decorate my appartment with. I'm also impatiently waiting for a shipment from Ellos, which I should be receiving any day now. Those of you who enjoyed the articles where I showed you my home can look forward to many nice posts later this week. ♥
 
Today, in true monday spirit, it is time for a new outfit, and here you can see what I wore to IKEA the other day. I like to dress comfy and cozy if I know I will be walking a lot. This feels like the perfect sunday outfit - unless you prefer sweatpants on sundays that is ;-)
 
 
 



Kommentarer

ååh underbar outfit!! :D

Svar: Tack så mycket!!:)
sofiasmode.webblogg.se

Blev väldigt nyfiken på stövlarna men lite tråkigt att baksidan inte syns då man inte kan se ifall de har klack eller inte :/ Angående inredningen så väntar jag med spänning :D

Svar: Har svarat på din fråga i ett inlägg, men nej de har ingen klack :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar