FUR FOR FALL

 
 - Wearing fur for fall -
 
 
Trots att jag ogillar kyla väldigt mycket är det alltid lika kul att få plocka fram alla vinterkappor och pälsar till hösten. Den här jackan köpte jag förra året, men även det här året är den en stor favorit i garderoben. Bär man en pälsrock behövs liksom inte så mycket annat, vilket underlättar betydligt när man ska klä på sig. Favoritbyxorna, en topp och på men jackan så är man ready to go! Gillar ni denna look?
 
Idag är det Halloween, har någon av er några extra planer? Jag ska hänga med systers son hela helgen, så inget festande för min del. Dock har jag handlat massor av gott så tror vi kommer ha det supermysigt ändå! Blir nog att kolla ett och annat Disneyprogram och leka lite, fint så. Jag ogillar alltid helger som dessa eftersom de känns så överskattade. Automatiskt blir jag kärringen mot strömmen som väljer myskläder framför party outfiten och en film framför alkohol. ;-)
 
 
 
 
...
 
// Although I hate when it's getting colder outside, I have to admit that I like being able to wear all my cozy coats and jackets again. I bought this jacket last year but it has already become a favorite of mine this year too. It's just so simple when wearing a fur, you just don't need much else to make the outfit complete. Put on your favorite pair of jeans, a sweater and a fur jacket and you're ready to go! Do you like this look?
 
Today it's Halloween, do you have any plans for tonight? I'll hang out with my sister's litte kid so no partying for me this year. However, I'm pretty sure I will have a fun night despite not partying. We will probably watch Disney and have a great time. I always dislike weekends like these becasue they just feel so overrated. Automatically I rather wear my pyjama instead of a partyoufit and watch movies instead of drinking alcohol ;-)



Kommentarer

Snyggt

Så snygg du är, men det kanske jag inte måste skriva varje gång? haha. Låter som en mysig helg för dig. Mys före fest alla gånger :D

Svar: Tro mig, blir alltid lika glad över dina snälla och peppande kommentarer <3
sofiasmode.webblogg.se

Så snyggt!

Svar: tackar :)!
sofiasmode.webblogg.se

Vad jättesnyggt! Love it! :)

Svar: Tusen tack <3
sofiasmode.webblogg.se

Din tutorial om messy updo var en av startsidans mest klickade inlägg förra veckan.
http://vardagselin.blogg.se/2015/november/veckans-klickisar-2.html

fint


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar