OLDIE BUT GOLDIE

 
- One outfit from last year -
 
 
 
Eftersom jag fortfarande känner mig förkyld får ni här en outfit från förra året! Saknar min pannlugg litegrann när jag ser de här bilderna. Känns som min stil förövrigt har ändrats aningen sedan de här bilderna togs. Jag tycker själv att håret gör extremt mycket till hela ens stil? När jag hade pannlugg och långt hår kändes det nästan som att jag valde att klä mig mer åt det sötare hållet.
 
Nu ska jag slänga i mig kaffet och börja göra mig i ordning, önskar er en härlig fredag! ♥
 
 
...
 
// Because I'm still feeling a bit cold I chose to show you an outfit from last year. Miss my bangs a little bit when I see these pictures. Feels like my style has changed slightly since these pictures were taken. I really feel that I change style according to my hairstyle. When I had bangs and long hair, I always chose to dress more girly and sweet, haha.
 
Now time for coffee and after that time to get this day startet. Happy friday ! ♥




Kommentarer

så läcker tröja! =)

Så mysig outfit! Det är svårt det där med lugg dock, älskart när den är nyklippt men att spara ut en pannlugg är fan inte kul ;O


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar