Latest Purchase

 
- The perfect bag for any occasion -
 
Bag from Lindex ( here )
 
Det var den här som fick följa med mig hem efter eventet i onsdags. Jag har spanat in den en tid redan, men bestämt mig för att fundera över saken och bestämde mig under onsdagen att den helt enkelt är för mycket jag för att lämnas kvar. Summan var inte farlig heller, men känner ändå att den låg på ett väldigt mycket rimligare pris än den äkta Chloéväskan, som för den delen är gjord av kalvskinn - nej tack. Nu ska jag börja göra mig i ordning för idag, trevlig fredag! ♥
 
 
...
 
// So here's my latest purchase, a new bag that I bought on the event last Wednesday. I've been wanting this bag for a couple of weeks now, so after a lot of thinking I decided that this bag was too perfect that I couldn't just leave it there in the store. One of the best things about it is that it's quite a lot cheaper than "the real deal" from Chloé, and I'm really not comfortable putting all that money on a bag who's made out of calfskin - no thanks. Anyway, I wish you all a lovely friday, now it's time to get dressed. ♥ 



Kommentarer

Så himla fin väska!

Svar: Tusen tack, kan inget annat än hålla med hehe :)
sofiasmode.webblogg.se

Kul :D Jag köpte en ny väska från Ralph Lauren idag, längtar såååå mycket!

Svar: Ååh vad trevligt :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar