White Tulips

 
- Let's make this week awesome - 
 
 
Godmorgon på er fina ni! Nu är det verkligen inte många dagar kvar till våren, och det gillar vi, eller hur! Jag är för tillfället hemma hos föräldrarna och vaknade precis. Senare tror jag planen är att träffa Viccan, som jag hängde med igår också och då såg vi till att spela in lite videos till er! Första är redan tillgänlig där vi gör en "best friend tag", och den hittar ni här! Glöm inte att prenumerera på min kanal på youtube ifall ni gillar mina videon, ska se till att fixa ihop några stycken i veckan åt er . Jag kommer inte att publicera alla här, men meddelar när en ny film går att hitta! 
 
...
 
// Good morning sweeties! Now it's really safe to say that it's not many days left until spring, and we like that don't we! Right now I'm at my parents place and just woke up. Yesterday I was hanging with my bestie Victoria and we did a couple of videos for my youtube-channel! First up is "the best friend tag", which you can find here. Don't forget to subrscribe in case you like my videos. I won't post every video here on the blog, but I will tell you when a new one on is up my channel!  
 
 
 
 



Kommentarer

Det är så himla fint med tulpaner! :)

Svar: Jaa och så vårigt :)
sofiasmode.webblogg.se

Jag längtar en massa efter våren! Så trött på kylan!

Svar: Jag tror inte du är ensam. En dag kvar till vår om man ska följa kalendern ;)
sofiasmode.webblogg.se

Men åhh så fint! Fantastiska tulpaner =)

Svar: Jaa verkligen, tack för din kommentar<3
sofiasmode.webblogg.se

underbar vårkänsla i dessa bilder finis!

Svar: Tack så mycket, en dag kvar nu ;)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar