Get To Know Me Tag!

 
- Time to get to know me a litte bit better - 
 
 
 
Haha okej jag skrev ju igår att nästa video som kommer upp ska ha med skönhet att göra, men så slog det mig idag att kanske det skulle vara kul för er att lära känna den som sitter och pratar framför kameran lite bättre. Som mode och skönhetsbloggare delar man ju inte med sig av så hemskt mycket privata saker, så nu har jag fixat ihop en "lär känna mig bättre tag" till er! Gillar ni denhär videon får ni supergärna trycka på gillaknappen i inlägget eller kommentera, så att jag vet framöver ! ♥
 
...
 
// Haha well I know that I was supposed to do some kind of a beautyfilm for you but then it hit me that you may wanna know the person sitting in front of the camera a bit better first. When writing about beauty and fashion it's not that usual to write a lot of privat stuff here on the blog, so therefor I chose to put together a little "get to know me better tag" for you! If you like this video, don't forget to click on the like button so I know that I should do more videos similar to this one! ♥



Kommentarer

Men gud! Förväntade mig värsta Norrländska! Hade helt glömt av att du var finsk! "Allt som är hårt och går att suga på" HAHAHAH bäst xD

Svar: Haha kan tänka mig att den här videon kan komma som en chock för många :D jaa, och när det kom till godiset var det främst bonbon jag syftade på, haha :)
sofiasmode.webblogg.se

Kul att lära känna dig bättre!

Svar: Vad kul att du tycker så !:)
sofiasmode.webblogg.se

Så bra film ju! :)
Och ditt smeknamn, haha.. "fisN" :D

Svar: Ååh tack vad glad jag blir! Jaa alltså trevligare smeknamn skulle man ju gärna vilja ha av pojkvännen, haha :)
sofiasmode.webblogg.se

Vad härligt! Mera sånt Sofia! :) Synd när så många trevliga tjejer ska bo där nere i södra Finland..

Svar: Jee vad kul ska försöka få fler videos ihopfixat!:) Känner samma men om österbottem haha :)
sofiasmode.webblogg.se

härlig video :D

Svar: Haha tack snälla, aningen ovant men förhoppningsvis känns det bekvämare efter en tid :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar