Healthy Breakfast

 
- The best way to start a new day - 
 
 
Trevlig onsdag på er! Jag ska precis börja filma in en ny video till er, men ville först visa upp dagens härliga morgonmål! Frukter, nötter och så grekisk yoghurt - blir inte mycket bättre än så. Jag har faktist funderat lite kring att försöka äta mer vegetariskt... Inte skippa kött helt och hållet men iallafall prova på andra alternativ bara för att se om jag märker någon förändring i hur jag mår och känner mig. Har ni tips på bra matbloggar som tipsar om vegetariska rätter får ni väldigt gärna dela med er! ♥
 
...
 
// Happy wednesday guys! I'm soon about to start filming a tutorial for you, but first I wanted to show you today's healthy breakfast! Fruits, nuts and greek yogurt - it can't get much better than that! I'm actually thinking about eating more vegetarian.. I know that I never will be able to skip meat entirely, but I would like to try out more vegetarian dishes just to see if I would feel any different. If you have any tips on good vegetarian blogs, please share! ♥
 
 



Kommentarer

Åhh muggen var så fin :D

men hjälp vad gott och nyttigt det där såg ut! mer frukt och frön i mitt liv känner jag <3

Svar: Jaa det var det också, perfekt start på dagen :)
sofiasmode.webblogg.se

Gud så gott! x


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar