Messy Romantic Updo

 
- Time for a hairtutorial -
 
 
Hörrni det var egentligen meningen att den här filmen skulle komma upp igår, men allt krånglade. Nåväl, bättre sent än aldrig eller hur :-) Idag tipsar jag om den här superfina, romantiska uppsättningen och hur man får till den. Att förklara exakt vad jag gör är väldigt svårt, och att göra en uppsättning utan spegel är inte enkelt det heller! Men förhoppningsvis förstår ni vad jag menar och har ni frågor är det bara att kommentera här under så svarar jag så fort som möjligt. Glöm heller inte att ändra till HD ♥
 
...
 
// I was actually going to post this tutorial yesterday, but nothing went according to my plans. However, better late then never right? :-) In this tutorial I'm showing you how to get this perfect romantic updo. It's really hard to explain exactly what it is I'm doing, not to mention how difficult it was to do a hairdo without a mirror! But hopefully you'll understand and if you have any questions just comment on this blogpost and I will answer them asap. ♥
 



Kommentarer

Jag som älskar bohemiskt blev helt kär!
Hoppas du gör fler såna här tutorials i framtiden :D

Svar: Vad kul ! Ska absolut göra det då :)<3
sofiasmode.webblogg.se

Inspirerad av Ulyana Aster? Går faktiskt runt med en liknande frisyr idag, haha. Vad är oddsen. Fint är det iallafall! :)

Svar: Hittade faktiskt den här på pinterest och föll direkt . Så himla tjusig !:)
sofiasmode.webblogg.se

Ååh så snyggt!

Svar: Kul att du tycker, tack så mycket !:)
sofiasmode.webblogg.se

Åh vad fint!!! :)
Jätte fin blogg du har & lycka till med den, kram <3

Svar: Ååh men tack fina vad glad jag blir! Kram:)
sofiasmode.webblogg.se

Super snyggt! Vilken remington plattång är det som du använder? :) är på jakt efter en ny och undrar om du är nöjd med din? :)

Svar: Tusen tack! Ska kolla upp det när jag kommer hem igen och svarar i ett inlägg :) <3
sofiasmode.webblogg.se

åååh va snyggt! du e så duktig, sofia! :*

Svar: ååh tack, vad glad jag blir! Lite obekväm med filmandet ännu men förhoppningsvis är det en vanesak, haha :)
sofiasmode.webblogg.se

Snyggt!

Svar: tack så mycket !:)
sofiasmode.webblogg.se

supersnyggt!

Svar: tusen tack, vad kul du gillar :)
sofiasmode.webblogg.se

Så fint! Ska lätt göra den nångång :D Och du har så fin färg i håret Sofia, riktigt hairgoals!

Svar: ååh tack vad glad jag blir! Det tycker jag du ska göra :)
sofiasmode.webblogg.se

Gud så fin! Jättefin blogg också! xx

Svar: Tack, så glad jag blir ! :)
sofiasmode.webblogg.se

åh så fint! :)

Svar: Tusen tack, vad snäll du är :)
sofiasmode.webblogg.se

snyggt!

Svar: Tack, vad kul att du gillar :)
sofiasmode.webblogg.se

Så fint!

Svar: Tackar :) <3
sofiasmode.webblogg.se

Så snyggt! :)

Svar: Tusen tack snälla du :)
sofiasmode.webblogg.se

Superfint! Jag ska prova när jag får lite tid över :) Kram

Svar: Tack så hemskt hemskt mycket, vad kul att du gillar! Det tycker jag absolut du ska göra :) Kram!
sofiasmode.webblogg.se

Alltså wow! Älskar den! Måste prova nån dag när jag har tid!

Svar: Ååh men tack vad glad jag blir. Det tycker jag absolut du ska göra :)
sofiasmode.webblogg.se

Åh, vad fint det var! :)

Svar: Tack snälla du <3
sofiasmode.webblogg.se

Så fint!!! :D

Sjukt vackert! Synd att jag inte har ork att göra sånt själv. :) Välkommen till bloggen som tar upp viktiga men också roliga ämnen relaterat till sex & samliv! www.girlsroom.se

Svar: Tusen tack! Någon kanske den förhoppningsvis kommer till nytta ändå ! :)
sofiasmode.webblogg.se

Vad fint :) Vilken fin blogg du har förresten :D

Svar: Oj men tack så mycket :) <3
sofiasmode.webblogg.se

Så himla fint! Älskar den här typen av uppsättning! :)

Svar: Tusen tack vad glad jag blir ! :)
sofiasmode.webblogg.se

Såå snyggt!!! :)

Svar: Tack så hemskt mycket snälla du !:)
sofiasmode.webblogg.se

Super snyggt! :)

Svar: Tusen tack <3 :)
sofiasmode.webblogg.se

Så galet fint!

Svar: Tack så mycket snälla!:)
sofiasmode.webblogg.se

snyggt

super snyggt


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar