Baby Blue & Off Shoulder

 
 - The perfect singoalla top -
 
 
Förra fredagen vankades det kalas och så här såg jag ut! Toppen är ganska nyinhandlad och kommer från H&M, men som vanligt hittar ni länkar till de olika plaggen eventuellt liknande plagg längst ner. Jag har letat efter en singoalla topp väldigt länge men har inte riktigt hittat någon som känts som jag än. Den här var det dock inte ens fråga om! Älskar den ljusblåa färgen, de vida ärmarna och att den är lite romantisk och kvinnlig på en och samma gång. Det ger mig fler möjligheter att matcha den tillsammans med plagg som är lite tuffare ( som i det här fallet ett par lite halvslitna Levi's jeans och klackar ) . Gillar ni den här looken ? ♥
 
...
 
// Here's an outfit from last friday when we celebrated my sister and her boyfriend. The top I'm wearing is kind of new and I found it at H&M, as usual you will find links further down in this post on where to find my look or similar pieces. I've been searching for the perfect singoalla top for a very long time now but I haven't find the one that suits me and my style. I was so glad when I finally found this one, the lovely blue colour and how it's feminin and romantic at the same time made it a very easy purchase. I love styling it together with pieces that are a bit less romantic, just as in this outfit when I combined it together with a pair of trashy Levi's jeans and a pair of simple black heels. Do you like this look? ♥
 
 
- SHOP MY STYLE -
 
Credit&Adlinks: Singoalla top - H&M ( similar here ) / Levi's Jeans - Here & Here / Heels - Here / Bag - Old From Nelly / Necklace - Similar Here



Kommentarer

Nice look! Fattar dock inte hur du kan gå i sådana där stilettklackar... 😂 Jag hade ramlat på bumsen.

Svar: Tack! Haha jag föredrar mina gladiatorsandaler och andra låga skor, men övning ger väl färdighet som man säger :)
sofiasmode.webblogg.se

Jag älskar byxorna! Vill ha!! Snygg outfit:)

Svar: Oj tack vad glad jag blir snälla du! Kram :)
sofiasmode.webblogg.se

åh vad snygg blus! hela outfit är skit snygg! :)

Svar: Tack, tack, tack vad snäll du är !:)
sofiasmode.webblogg.se

åh så snyggt! underbara jeans, sådär lagom slappa och slitna .)

Svar: Men vad glad jag blir att höra att du tycker så! Trevlig helg ! <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar