Amsterdam Snaps

 
- Snapshots from my trip to Amsterdam -
 
 
Dags för några bilder från Amsterdam! Jag fotade massor under resan så ni kan förbereda er på en del två ;) Förutom det filmade jag också ganska mycket, så ska se om jag möjligtvis skulle klippa ihop en film till er. Är det något ni skulle vilja? Säg gärna till så jag inte sitter och fixar en film i onödan.
 
Har hur som helst tillbringat hela morgonen med jobb, men nu börjar jag ha det mesta på det klara för idag. Kylskåpet ekar tomt och jag har ett paket att hämta på posten, så det måste jag iallafall ta itu med! Önskar er en trevlig måndag ♥
 
...
 
// Time for a couple of snaps from my trip to Amsterdam! I took a lot of pictures so I'm pretty sure I will post a part two here on the blog. Besides that I did film quit a lot, thought it would be fun for you to see a short video from Amsterdam! If that is something you would be interested in, please let me know!
 
Anyways, I have spent this morning with working and catching up on all the things I didn't have time to do these past couple of days, but now I'm all done for today. I still have a couple of things to do such as grocery shopping and picking up a package from the post office so I better get this day started. I wish you a lovely monday ♥
 
 



Kommentarer

Mysiga bilder!

Vilken stad! jag som älskar blommor, haah skulle bli lycklig där ;)

Svar: Haha det tror jag nog! Underbart mysig plats <3
sofiasmode.webblogg.se

Vad fin stad. Värka som att ni har haft en bra resa☺.

Svar: Det är det! Det hade vi verkligen :)
sofiasmode.webblogg.se

Film låter bra! Skulle vara roligt med tips om matställen och shopping :)

Svar: Ska se till att ordna det :)
sofiasmode.webblogg.se

Men alltså ååh va härligt det ser ut!! :)

Svar: Jaa Amsterdam var verkligen så ljuvligt! En plats alla definitivt borde försöka besöka någon gång :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar