Say Hello to Cooper!

 
- Cuteness overload -
 
 
Min vän Victoria och hennes familj har fått tillökning till familjen med den här lilla charmvovven! En åtta veckors dvärgtax vid namnet Cooper. Djurtokig som jag är var jag ivrig på att få träffa denna lilla krabat och herrgeud vilken sötnos. Hur kan man vara så liten och go?! Har aldrig sett en så liten hund innan. Jag ska definitivt skaffa hund, om några år dock, under tiden får jag helt enkelt nöja mig med att fotografera dessa söta krabater ♥
 
...
 
// My friend and her family got this little puppy yesterday! An eight week old miniature dachshund named Cooper. As many of you may know I looove animals and didn't hesitate one mintue when I got the chance to meet this little boy. How can anything be this tiny and cute? I've never seen such a little dog before. I'm definitely sure about getting a dog myself, but for now I just have to settle with taking pictures of cute dogs and puppis like this one ♥
 
 
 



Kommentarer

Vilken liten sötnöt :D

Hej! Underbara bilder du tar! Jag håller precis på,efter många år, gå över från canons "nybörjarkamera" (600d) till något mer avancerat. Vad för kamerahus och objektiv använder du dig av?:)


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar