Black Midiskirt

 
- Spring is finally here! - 
 
 
Vilket vårväder vi haft idag, helt underbart! Jag ville fota av den här härliga kjolen i det fina vädret och visa den till er. Planen var att packa med den till Paris men kände i sista minut att jag ville spara den och bära den när det är lite varmare. Matchade den tillsammans med en randig topp och min svarta bikerjacka. I sommar kommer denna kjol bäras tillsammans med lösare korta toppor och svarta klackar - mums! ♥
 
...
 
// What a lovely weather we were having today! I just had to take a couple of pictures of this outfit, I just couldn't wait showing you this lovely midiskirt. I was actually going to wear it in Paris but decided to not take it with me in the last minute. I decided to wear it together with my striped t-shirt and my bikerjacket. I can't wait to show you guys more looks with this skirt, during summer I'm going to wear it with different kinds of short and cute tops and a pair of black heels - yum! ♥
 
 
Shop My Style: 
 
The skirt is a sponsored product from Shein ( find it here) *
 



Kommentarer

Så himla snyggt!

Svar: Tack så mycket, en ganska annorlunda outfit för att vara jag men kul att prova på något nytt :)!
sofiasmode.webblogg.se

Svart långkjol står på min "Must have" lista och nu gjorde du mitt sug ännu större :P Fantastiskt fint kjol!

Svar: Haha oj då hoppas det är en bra sal ;) Du skulle passa superbra i en iallafall :)
sofiasmode.webblogg.se

Nice outfit! Jag har en liknande kjol.

Svar: Tack! ja de är ju helt fantastiska :)
sofiasmode.webblogg.se

Så fin outfit! :) Är extremt avundsjuk på ditt hår dessutom, hihi! :) x
Helena
http://www.ilenczfalva.com/
https://www.instagram.com/helena_de_ilenczfalva/

Svar: haha tack så mycket, vad snäll du är! :)
sofiasmode.webblogg.se

Den här outfiten passar dig jättebra! :)

Svar: Oj tack så mycket! Inte en helt vanlig "sofiaoutfit" men alltid kul att prova något nytt :)
sofiasmode.webblogg.se

Åh så snyggt! Köpte nyligen en liknande kjol från Nelly och nu fick jag lite inspiration till hur jag ska matcha den (var nämligen lite osäker kring vad jag skulle ha till) :) Jättefint matchat!

Svar: Åh men tack vad glad jag blir! Förhoppningsvis kikar du in här igen för mer inspo :) Trevlig lördag!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar