IT´S OFFICIAL!

- This post will only be written in swedish -
 
 
 
Hörni, hemsidan är publicerad! Känns sjukt att jag tog steget att starta eget, men med bloggen och min utbildning kändes det som det enda rätta. Jag vill jobba kreativt och med något jag älskar, och tyvärr fanns inte riktigt de möjligheterna där jag bor för tillfället. Så, istället för att flytta bestämde jag mig helt enkelt för att starta eget och är än så länge supernöjd över valet. 
 
Jag vet att jag kommer att erbjuda fler tjänster framöver som har mer med styling och fler pakettjänster att göra, men jag måste börja någonstans. Vill ni får ni väldigt gärna kika in hemsidan. Ni hittar den uppe i balken under namnet "SofiaStylist", men kan även klicka in er här. ♥



Kommentarer

Vad kul, stort lycka till!

Svar: Tack så hemskt mycket!:)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar