Summer House Chillin'

 
- My everyday life in pictures -
 
 
Trevlig söndag kära ni! Idag är det riktigt deppväder så jag ska ta itu med massor av datorjobb som jag har, så för mig är det verkligen ingen skillnad om solen håller sig borta hela dagen idag. Hade det så skönt på stugan igår trots att vädret var lite sådär, några timmar i solen fick vi till iallafall! Knäppte några bilder iallafall som lovat. Min favorit bikini hade jag på mig och den hittar ni här, älskar färgerna och mönstret! Kimonon är gammal men en riktig sommarfavorit, såg att H&M hade en liknande här ifall någon undrar. ♥
 
...
 
// Happy sunday peeps! The weather is so boring today but I don't really mind because I have lots of work to do. I had such a lovely time yesterday at our summer house, the weather wasn't that good though, but we got a couple hours of sun at least! I took a couple of pictures as promised. I wore my beautiful new bikini ( here ) and I'm totally in love with the colours and the pattern. The kimono is old but you can find a similar one at h&M ( here ) that's very pretty too. ♥
 
 
 * this post contain adlinks
 



Kommentarer

Jättefin kimono :) gillar såna.
Maten ser god ut, mums!

Svar: Tack så mycket! Ja verkligen härligt och fräscht med nypotatis och fisk, mums :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar