The Perfect Concealer - All Year Round

 
- Beautytip of the week -  
 
 
Jag försöker alltid att uppdatera mina makeup nuförtiden med paletter, bara för att det är så mycket enklare när det är dags för jobb att ta med några paletter än massor av smink i olika förpackningar. Mitt senaste tillskott är den här lilla rackaren från Blush Professinals, en concealer palett med 12 olika färger. Jag har nu testat den i några veckor och är så himla nöjd! Färgerna är bra pigmenterade och väldigt krämiga och lätta att arbeta med. Det skönaste av allt tycker jag själv är att den här paletten fungerar året runt bara för valet av färger, och finns det inte en färg som matchar din hud perfekt är det bara att blanda lite för att få en exakt nyans. Jag inhandlar nästan alla mina makeup produkter härifrån , samma gäller det med denna ♥
 
Nu ska jag dra till stranden, hörs senare babes!
 
...
 
// I'm always trying to buy different kind of palettes nowadays because of my work. It's just so much more easier to bring with me a couple of palettes than lots of different makeup products. My latest contribution is this concealer palette from Blush professionals which concisting 12 different colours. I've been trying it out for a couple of weeks now and I'm really satisfied. The colours are highly pigmented and easy to work with which I always appreciate, and the best thing of all is that I now have a palette that works all year round. If you're having trouble with finding the exact colour suitable for your skintone it's just to mix and blend two colours to get the exact shade. I almost always buy my makeup products from here, same goes with this one ♥
 
Now - time for the beach, talk to you later babes!
 
 * This post contain adlinks
 



Kommentarer

Hej!
Jag tycker det är så otroooligt svårt med olika färger på concealer och foundation och även puder.. Fick anastasia contouring kit av min syster och har ingen aning om hur man använder den. Men men! Tack för en trevlig blogg:)

den verkar ju bra! massor med nyanser att välja på :D

Svar: Absolut! Rekommenderar den starkt :)
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar