Breakfast in Bed

 
- The perfect way to start a new day -
 
 
Så igår när jag vaknade fick jag för mig att det var dags att ta itu med lägenheten. Några timmar senare ( och med en massa hjälp av min underbara pojkvän ) var lägenheten ren och känslan efteråt är ju så härlig. I samma veva bäddade jag rent i sängen och jag tror inte jag sovit så gott som jag gjorde inatt på hur länge som helst. Det bästa med att städa hemma är ju känslan när man vaknar upp följande morgon, så jag bestämde mig för att tillbringa morgonen i sängen tillsammans med massa härliga tidningar och en god frukost.
 
Som ni kan se är jag riktigt förtjust i den blå färgen just nu, speciellt tillsammans med guld. Om några månader kommer vi även att ha en ny sängram ( den kommer vara helt fantastisk så mer om den senare ) så jag är riktigt pepp över att få börja fixa lägenheten fin inför höst och vinter. Nattduksbordet är förtillfälligt och kommer att bytas ut så fort den nya sängramen är på plats.
 
...
 
// So yesterday when I woke up I decided it was about time to clean the apartment. A couple of hours later ( with a lot of help from my beautiful boyfriend ) the apartment was shining and the feeling afterwards is just the best. While cleaning the apartment I also changed the sheets ( don't think I've slept that well in a long time ). The best thing is surely to wake up the morning after, so I decided to spend my morning in bed, reading magazines and eating my favorite breakfast.
 
As you can see I'm really loving the blue colour right now mixed with gold. In a couple of months we will have a brand new bedframe ( it's going to be gorgeous so more about that later ) and I'm so excited to start decorating the apartment for fall. The nightstand is just temporary and will be replaced as soon as we get the new bedframe.
 
 
Credit&Adlinks: Blanket - IKEA ( similar here )
Blue cushions - IKEA ( similar here & here )
Posters - Desenio
Frames - IKEA ( similar here )
Lamp - IKEA ( loving this one too )
 

You May Also Like:
 
 



Kommentarer

men sluta vad härliga bilder!

Åååh vad mysigt + Snyggt sovrum!

Svar: Men tusen tack vad glad jag blir att höra det! <3
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar