New in - Lace Blouse

 
 - The perfect romantic everyday lace blouse -
 
Lace blouse - Rut&Circle, find it here ( adlink )
 
Vi hann fota av dagens outfit och precis därefter kom regnet. Ibland är det lite knepigt att vara modebloggare måste jag nog bedge. Trots att jag ogärna vill det sätter vädret nog gränser. Men nu i efterhand kan jag väl inget annat än att medge att det är ganska mysigt att sitta och fixa bilder med regnet smattrande mot fönsterrutan och ljuset tänt i kontoret.
 
Min nya blus ( som även finns i en härlig puderrosa färg ) valde jag iallafall att ha på mig idag och jag tycker den är SÅ fin! Gillar att den är enkel att bära både till vardags men även till fest med de söta spetsdetaljerna. Hela outfiten ska ni få senare ♥
 
...
 
// As soon as we were done shooting today's outfit it started raining. Sometimes it's honestly quite tricky being a fashionblogger because of the weather, especially when it's cold outside or when it's raining.. Now I don't mind the weather though, it's really cozy listening to the rain pattering outside when editing today's photos.
 
I decided however to wear my new lace blouse today and I think it's so pretty! I really love that it's so versatile because of the details. You will get the whole outfit later ♥
 
 
 

You may also like:
 



Kommentarer

Snygg väska!

Sv: Delad glädje är dubbel glädje! ♥


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar