YEAR 2013 PART 1/4

Firade mitt nyår i Ekenäs med vännerna. Var väl inte särskilt lyckat med tanke på att vi firade varandra gott nytt år i ösregn. Vilken vinterfeelis, eller hur.
 
Hade min ombrefärgade page som bara blev mörkare med veckorna.
 
Enda tills jag fixade hårförlängning i skolan!
 
Levde på hälsosamma måltider in Vasa City.
 
Blev gudmor till den här lilla krabaten som jag älskar så otroligt mycke...
 
...och bar min fina blåa klänning denna oförglömliga dag.
 
Levde ett studerandes liv med sitzar och andra roliga händelser som hör studielivet till!
 
Klädde mig i päls i de flesta outfits för att värma mig under de kalla tiderna!
 
Min blogg syntes på framsidan av Blogg.se !
 
Styrde upp en photoshoot, gjorde hårförläning och fick åka och på invigningen av Campus Allegro där jag och två andra tjejer sminkade och fixade håret på de uppträdande artisterna under gala.
 
Fixade min facebook page.
 
Och körde lite styrketräning mellan varven.
 
3 mars blev jag ett år äldre och överraskades med den här fina tårtan av en vän i Vasa!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar