PINK

 
Haha, vilken impuls det här alltså. Fick lust igår att göra någt heelt nytt med håret, så slängde i en rosa pastellfärg, och är helt nerkärad!  Känner mig som en seriefigur typ. Kul med en förändring, men färgen kommer att försvinna efter några tvättar. 
 
Välkomnar helgen med öppna armar efter en lyckad praktikvecka med nöjda kunder. Känner verkligen att jag utvecklats och lärt mig mycket jag inte visste innan då det kommer till klipp och färg. Dock är inte frisör yrket något för mig men alltid kul att känna att man behärskar det! Ikväll blir det mys med spel och hemmagjorda chips!
 



Kommentarer

såååå snyggt! :D

Tufft :D

häftit, passar dej bra! :)

Sofia de va en andelunda färg. Men bra.

åååå vad snyggt!! :)

Gjorde samma sak för inte så länge sedan, dock försvinner det sjukt snabbt :/

Ah, fräsch färg! Har du blandat den eller är det en färdig nyans? Nyfiken på märke!

Men åh vad snyggt! Skulle också vilja testa med rosa hårfärg men är alldeles för feg..


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar