-

 
Här är några favoritprodukter jag  dagligen använder, som även fanns med i makeup videon jag gjorde. Till ögonbrynen använder jag de två ljusaste färgerna. De funkar lika bra som ögonskugga till vardagen medan jag någon enstaka gång kan använda den mörkaste för att rama in ögonen till fest.
 
 
Rougen skuggningen och highlighten är något som används flitigt, som även syns på paletten eftersom skuggningen börjar ta slut. Någon som har något bra märke på skuggning? Gärna skulle den få gå lite mer i grått eftersom det annars lätt blir och se ut som jag försökt mig på en solbränna mitt i vintern,hehe.
 
 Hur jag använder skuggning, highlight och rouge hittar ni bak i arkivet eller genom att klicka här.
 
 
 



Kommentarer

Fin blogg :)

Svar: Tack <3!
sofiasmode.webblogg.se


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar