NAIL STICKERS

Stylight hade ordnat värsta grymma goodiebagsen jag glömt att nämna, innehållande Marc Jacobs parfym, Lancome hudkräm, en stor flaska Loréal hårspray, en scarf, en tvål, en jeanspenal från märket Mavi, müsli, juice, energidricka, en stor flaska champagne, massa rabattkuponger, läppbalsam och dessa nail stickers från Essie! (tror det var allt nu men kan vara jag glömt nåt). Hur som helst provade jag dem och här är resultat.
 
 
Synd brast nästan alla mina naglar under de stressiga dagarna i Berlin, skulle ha varit roligt att ha långa fina guld naglar men fick två set så ska se till att spara ut och sedan pröva på att lägga dit dem.
 
 
Däremot var de svårare att applicera än jag hade förväntat mig. Men övning ger färdighet och de verkar hållas på riktigt bra. Med ett genomskinligt nagellack ovanpå ska de nog hållas fina ett bra tag, så det är definitivt värt att lägga pengar på nail stickers om man har svårt att hålla naglarna fina med vanligt lack.
 



Kommentarer

herregud va mycke bra grejjer :O

Så jäkla snyggt!

riktigt snyggt!

Satans så snygga! :D

Galet snyggt!!

snyggt!

Oj , fint! Ser pilligt ut .
Vilket är ditt favoritminne från sommaren 2o13 ? :)

Så snyggt!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar