-

 
 
 
 
 
 
Tadaa säg hej till min nya frilla! Det är verkligen finemang att vara lite sjuk ibland, då har man såå mycket tid över att göra såna här grejer. Det var ett bra tag sedan jag hade så här långt hår, och det känns jäkligt trevligt att ha det tillbaka ska jag berätta för er. Jag har haft mitt korta hår under en så lång period nu att det var dags för en förändring. Gillar vi ? ♥
// Well hello there new hair! It's a good thing being sick, you just got waaay too much time on your hands doing stuff like this. It was such a long time ago since I had this long hair, and it feels damn good to have it back! I have had my short hair for such a long time now so I needed a change, do we like it ? ♥
 



Kommentarer

åh, vad snyggt!

Snyggt

fantastiska lockar!

så sjukt läckert. ja får inte till det alls :(

Åh så fina lockar!

Det blev ju hur vackert som helst :D

Vad fint hår du har!

Åh va fint!

Åh vilket fint hår!

Snyggt!!

Verkligen asfint!

Himmel och dar vad snyggt!! Och jag som var sugen på att klippa kort eftersom du har så snyggt och kort hår, men nu blev jag lite kluven om jag ska behålla mitt långa eller inte...? Hår är ju bara hår men roligt skulle det ju vara med en förändring. :))

Så grymt fin hår du har! :)

jättefint!:)

jättefin i ditt hår.

underbart snyggt!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar