CHAIR MAKEOVER

 
 
 
 
Här har ni resultatet av den lilla make overn jag gjorde på min "nya stol". Hittade den faktist second hand och bestämde mig för att den var allt för fin för att lämna kvar, så jag köpte den och böt ut tyget. Tyget köpte jag på IKEA, och jag älskar det! Det gör verkligen stolen såå mycket finare.Ovan ser ni före och efter bilderna, och även en liten smygtitt av vårat sovrum där stolen för tillfället är placerad!
 // Here you have the result of the makeover I did to my "new chair". Actually I found it second hand and decided it was too pretty not to buy, so I bought it and changed the fabric. Found the fabric at IKEA, and I love it! I think it makes the chair look so much prettier. Above you can see the before and after pics, and also a little sneak peek of our bedroom were the chair is placed atm:)



Kommentarer

blev jätte fin :D

Vilken fin! Ikea har verkligen många bra tyger, dom är bra på att samarbeta med designers och ge design till ett bra pris.

Hej vad fin blogg du hade :) Kicka gärna in min blogg så blir jag super glad. Ha en bra dag :)

Snyggt!! :)

Det såg mysigt ut! :)

Vilken fin stol! Jag förstår varför du blev förtjust i den. :)
Kram

Åh så fint det blev! :D

så mysigt :)

så fint

va fint de blev :)

så fint det blev!

Åh snyggt! :)

Jättefin =)

Åh vad fin!


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar