TBT

 
Just nu är jag tillbaka i min kära hemstad, kom hit igår. Dock kommer jag redan idag att resa vidare till Stockholm för lite semester med min härliga familj. Älskar det! På måndagen kommer vi tillbaka, och hur chockerande det än låter kommer jag verkligen att ta en välbehövd semster, vilket betyder att datorn lämnas hemma! Efter all stress jag haft den senaste tiden med sista skoluppgifter och flytt känner jag att jag verkligen behöver lite semester, så vi hörs nästa vecka igen med massa inredningsinlägg denna gång! Om någon fortfarande vill följa med mig litegrann finns jag att hitta på instagram @Sofiasmode, så vi ses där istället! ♥ 
// Right now I'm back in my hometown, came here yesterday! But already today I'm going over to Stockholm for a vacation with my lovely family. Love it! I'm gonna come back on monday and you know what, I'm really taking a vacation so I will leave my computer at home! After all the stress I have had lately I need some time off, so talk to you next week again. But if you do wanna know what's going on in my life, you'll still find me on instagram @Sofiasmode, so see you there! ♥



Kommentarer

Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar