FOR THE LITTLE ONES

Tröja - Här | Klänning - Här | Strumpbyxor - Här | Mysdräkt - Här 
 
I det här inlägget påpekade jag lite grejer kring utbudet av barnkläder. Tyckte jag bra kunde visa er vad jag inhandlade till min systers små trollungar. Den mörkgrå tröjan fick storebror Adrian och de söta tjejkläderna fick hans lillasyster som ännu är namnlös ;-). Hur söta? Tycker det är så fint med pannband på de små, så förpackningen innehållande ett babyrosa och ett mörktblått med vita prickar passade perfekt. Dock var de liiite stora så de fick sys in innan användning. Klänningen fastnade jag direkt för och under babyfotograferingen var det den hon bar, tillsammans med rosa tights och en body.
 
Jag tycker det finns så himla mycket fina kläder till de små nuförtiden. Jag vet inte hur det har sett ut förr på barnavdelningen eftersom jag inte varit riktigt lika insatt men nu tycker jag utbudet är fantastiskt bra, minus det lilla problemet med storlekarna som jag skrev om förr. Dock är det ju viktigt att tänka på att de växer i en ilande fart, så att satsa allt för mycket pengar på plaggen känns väl kanske lite onödigt med tanke på den korta stunden de kan bäras. De här kommer iallafall från H&M och hela paketet låg väl kring en 60 euro :)
 
(Kaninen inhandlade pojkvännen till lilltjejen. Han tyckte att det var viktigt att lära upp henne i tid eftersom han själv hade en kanin som husdjur när han var liten.) 
 
 
 



Kommentarer

men alltså, barnkläder, det gulligaste som finns!!

Svar: jaa eller hur. Såå söta och små :))
sofiasmode.webblogg.se

Så fina kläder...gillar den stikade tunika..från vilka st finns den?

söt

fint älskar att köpa baby/barn kläder
ha en fin kväll
kram


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar