SWEET INFLUENCE

 
 
 
 
Söndag idag och den har tillbringats på bästa sätt. Sovit ut, jobbat litegrann, ätit gott, städat och kollat Prison Break! Precis så som en söndag ska vara. Något vill man göra annars blir man bara knäpp och känner att man kastat bort en hel dag, men det ska ändå vara efter ens egna villkor. Inga måsten alltså!
 
På tal om något annat, denna outfit bar jag igår. Ganska söt i stilen om man jämför med stilen jag annars brukar ha när det kommer till mina outfits.Jag känner att jag har ett stort behov av att experimentera lite extra nu. Hoppas ni ändå tycker det är kul att kika in här :) Det känns lite som att en ny stil kommer beroende på vilken frisyr man har. Känner någon annan igen sig? När jag hade kortare blondt hår var min stil ganska "safe" i sig. Däremot när jag hade rött hår kände jag ett konstigt behov av att klä mig lite lite mer gothiskt-ish aktigt. Nu med långt hår och pannlugg känner jag att jag vill experimentera med färger, sötare plagg som den vippiga kjolen men ändå behålla en viss edge i looken. Nåväl, gillar ni denna outfit? ♥



Kommentarer

Super snyggt! :)

Svar: Tack så jätte mycket=)
sofiasmode.webblogg.se

Vad fin du är och vilka inspirerande och fina bilder. Kram Kikan

Älskar kappan och clutchen! :D

Vilka fina bilder! :)

Snygg outfit. Gillar jackan jättemycket.


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar