TUESDAY MODE

 
God morgon på er! Vet inte vad som hänt med mig men är på toppenhumör 24/7 nuförtiden. Jag är verkligen den personen som blir deprimerad av höst,vinter och mörker. Vill bara sova hela dagen och dra täcket över huvudet, men icke nu! Har en massa energi och sover sällan på dagarna nuförtiden. Har liksom inte ro att slänga mig och sova. 
 
Vet inte om det beror på att jag trivs så pass bra på min praktikplats eller om det inte är lika jobbigt att möta hösten och vintern när man har någon att dela de mörka kvällarna med, hur som helst mår jag toppen nuförtiden! Att jag får vara nära min familj gör förstås också sitt, och vet ni, i helgen händer det kanske något riktigt spännande. Min höggravida syster som jag tog några bilder på i det här inlägget, har beräknat denna vecka! Iiik!
 
Innan min gudson (även hennes förstfödde son Adrian) föddes hade jag aldrig ens hållit i en bebis. Jag kommer ihåg känslan när jag såg honom för första gången, hur jag bara kollade fundersamt på "den"och inte riktigt visste vad jag skulle göra. Så liten, så maktlös och så sårbar. Nu är har den finaste lilla prins jag någonsin skådat och som jag skulle göra vad som helst för ♥



Kommentarer

Skönt att du mår bra :)

Så fin! :)


Remember






Trackback
Follow me on instagram @sofiasmode
@sofiasmode
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar